06/ 10/ 1990 | SEGA GAME GEAR

ScorpioGr

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ 06 Οκτωβρίου 1990, μπαίνει σε κυκλοφορία, με απαρχή την ιαπωνική αγορά, η φορητή κονσόλα της SegaGame Gear. Η 8μπιτη έγχρωμη φορητή παιχνιδομηχανή της Sega θα περάσει στην αμερικάνικη και την ευρωπαϊκή αγορά τον Απρίλιο του 1991, ενώ θα καθυστερήσει αρκετά να φτάσει στην αγορά της Αυστραλίας (1992).

H Sega παρουσίασε την παιχνιδοκονσόλα Game Gear το 1990 στην ιαπωνική αγορά και λίγους μήνες αργότερα, τον Απρίλιο του 1991, πέρασε στην αγορά των ΗΠΑ με την τιμή της να αγγίζει τα 150 δολάρια. Το μηχάνημα ήταν στην πράξη ένα φορητό Master System με μεγαλύτερη παλέτα χρωμάτων και ελαφρώς καλύτερα γραφικά. Η Sega είχε προφανώς στοχεύσει στο ασπρόμαυρο Game Βoy που βρισκόταν ήδη ένα χρόνο στην αγορά των φορητών παιχνιδοκονσολών, όπου η Nintendo είχε αναπτύξει ήδη μονοπώλιο. Ότι έχασε από πλευράς χρόνου, έπρεπε να το κερδίσει σε εξέλιξη, άρα και σε θέλγητρα για την αγορά. Πράγματι λοιπόν, το Game Gear ήταν μία πιο σύγχρονη και αρτιότερη παιχνιδομηχανή από το Game Boy. Αλλά δεν έφτανε αυτό από μόνο του…

Πέρα από τα ανώτερα τεχνικά χαρακτηριστικά και την έγχρωμη οθόνη, το Game Gear υπερτερούσε και σε εργονομία. Σε αντίθεση με το Game Boy, είχε οριζόντια διάταξη, κάνοντάς το ιδανικότερο για χρήση με τα δύο χέρια. Από εκεί και πέρα όμως χρειάζονταν πολύ περισσότερα πράγματα για να καταφέρει να αντιπαρατεθεί στο σύστημα της Nintendo. Και σε όλα αυτά η Sega απέτυχε: Η αρχική τιμή του ήταν αρκετά υψηλή. Μάλιστα, ενώ υποτίθεται ότι ήταν συμβατό με τα παιχνίδια της «αδελφής» desktop κονσόλας, Master System, προκειμένου να επιτευχθεί κάτι τέτοιο, απαιτούσε την απόκτηση επιπλέον αντάπτορα. Επίσης, λόγω βιασύνης, το Game Gear βγήκε στην αγορά με μόλις 6 διαθέσιμους τίτλους παιχνιδιών. Ακόμη και μετά τη λήξη της ζωής του, οι τίτλοι του Game Gear δεν πέρασαν τους 300, τη στιγμή που του Game Boy ξεπερνούσαν τους 1.000. Το κυριότερο πρόβλημα όλων όμως, η πολύ μικρή του αυτονομία. Εκεί που το Game Boy δούλευε ακατάπαυστα για 30 ώρες με 4 μπαταρίες ΑΑ, οι ανώτερες προδιαγραφές του Game Gear απαιτούσαν πολύ περισσότερη ενέργεια εξαντλώντας 6 μπαταρίες ΑΑ σε 3 με 5 το πολύ ώρες.


Με 11 εκατομμύρια πωλήσεις δεν θα ήταν σωστό να το αποκαλέσουμε εμπορική αποτυχία. Ωστόσο το Game Gear δεν πέτυχε τους στόχους που έθεσε η Sega μένοντας πολύ πίσω σε πωλήσεις από τον αντίπαλο της Nintendo. Οι εξελίξεις αυτές στην αγορά, συν το γεγονός ότι η Sega προτίμησε να επικεντρώσει τις δυνάμεις της στην ανάπτυξη της 32μπιτης κονσόλας Saturn, την ανάγκασαν να μην ρίξει ιδιαίτερο βάρος στο διάδοχο του Game Gear. Τo Sega Nomad που κυκλοφόρησε το 1995 στην Ιαπωνία και τις ΗΠΑ αποτελούσε μία φορητή έκδοση του Mega Drive, με πολύ πιο μικρή απήχηση από τον προκάτοχό του. H παραγωγή του Game Gear ολοκληρώθηκε τον Απρίλιο του 1997.

SEGA GAME GEAR

  • Επεξεργαστής: 8bit Zilog Z80 στα 3,5 MHz
  • Μνήμη RAM/VRAM: 8 / 16 KB
  • Οθόνη: Έγχρωμη LCD, 3,2 ιντσών, 160×144 pixels
  • Γραφικά: Παλέτα 4.096 χρωμάτων, 64 sprites (8×8)
  • Ήχος: 4 κανάλια, Stereo
  • Media: ROM Cartridge
  • Αυτονομία: Έως 5 ώρες (6x AA μπαταρίες)
  • Διαστάσεις: 209x111x37 χιλιοστά
Σας άρεσε??? Διαδώστε το!!!

Αφήστε μια απάντηση

Name*
Email*
Url
Το μήνυμά σας*

Μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε HTML tags και τα χαρακτηριστικά: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>