Sega DreamcastScorpioGr

Στις 27 Νοεμβρίου του 1998, η SEGA έριχνε στη μάχη της αγοράς στην Ιαπωνία το Dreamcast. Επρόκειτο για την πρώτη κονσόλα της 7ης γενιάς οικιακών συστημάτων ψυχαγωγίας: θα ακολουθούσαν το PlayStation 2 (PS2) από τη Sony, το GameCube από τη Nintendo και το Xbox από τη Microsoft. Ήταν η εποχή που ο χώρος του gaming άλλαζε μορφή και το δίπολο των 90s (SEGA, Nintendo) έδινε τη θέση του σε αυτό της τελευταίας 15ετίας (Sony, Microsoft). Το Dreamcast ήταν το πρώτο σύστημα στα 128 bit και παράλληλα η τελευταία απόπειρα της SEGA να αναστρέψει μια κατάσταση που έμοιαζε με μονόδρομο: η προηγούμενη κονσόλα της, το Saturn, είχε αποτύχει απέναντι στο PlayStation και το Dreamcast έμοιαζε με την τελευταία της ευκαιρία να ανακάμψει. Και ήταν. Άσχετα που εν τέλει «πάτωσε» κι αυτό.

Το Dreamcast υπέπεσε σε ένα μεγάλο σφάλμα: ήταν μπροστά από την εποχή του. Τόσο μπροστά που και φρένο να πατούσε, θα έμοιαζε παράταιρο, μακριά από αυτά που ήθελαν τότε οι παίκτες. Απόδειξη των παραπάνω, το ενσωματωμένο modem που εξασφάλιζε πρόσβαση στο ίντερνετ και άρα διαδικτυακό παιχνίδι και όλα αυτά εν έτι 1998, τότε που ο κόσμος δηλαδή ίσα που ανακάλυπτε τις ομορφιές του παγκόσμιου ιστού. Το λογότυπό του ήταν ένα από τα ομορφότερα που έχουμε δει σε κονσόλα, το δε design του πανέμορφο και συμμαζεμένο. Το χειριστήριο του ήταν κομματάκι αλλόκοτο (θύμιζε το τραγικό 3D Controller του Saturn) και σίγουρα άβολο, διέθετε ωστόσο οθόνη υγρών κρυστάλλων, κάνοντας πραγματικότητα αυτό που μια δεκαετία και βάλε αργότερα θα υλοποιούσαν κι οι υπόλοιποι, καθείς με τον τρόπο του.

Όσο για τα παιχνίδια; Το Dreamcast δεν τα πήγε κι άσχημα: 636 επίσημες κυκλοφορίες μέτρησε με την τελευταία να είναι το NEO XYX από τη Success που λανσαρίστηκε τον Φεβρουάριο του 2014! Αν και οι τρίτες εταιρείες (τα διάφορα μεγάλα στούντιο & εκδότες ούτως ειπείν) δεν βοήθησαν ιδιαίτερα το Dreamcast, η ίδια η SEGA φρόντισε να το υποστηρίξει με αν μη τι άλλο εντυπωσιακούς τίτλους. Sonic Adventure, Crazy Taxi, Shenmue, Seaman, SEGA Rally Championship 2, SoulCalibur, Virtua Striker 2, Capcom vs. SNK, Resident Evil – Code: Veronica, Grandia II: παιχνίδια που έκλεψαν τις εντυπώσεις όταν κυκλοφόρησαν και εξακολουθούν να μνημονεύονται μέχρι και σήμερα από τους παίκτες. Η SEGA όμως είχε να αντιμετωπίσει πολλαπλά προβλήματα: η επιτυχία των PlayStation αλλά και το κακό προηγούμενο που είχε δημιουργηθεί με το Saturn, έστρεψαν τις άλλες μεγάλες εταιρείες του χώρου προς το μέρος της Sony. Μετά από μόλις έναν χρόνο ζωής, το παιχνίδι είχε τελειώσει για το Dreamcast.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Όνομα : Dreamcast
Κατασκευαστής : Sega
Τύπος : Κονσόλα
Χώρα : Japan
Έτος Παραγωγής: 1998 (Japan) 1999 (USA, Europe)
Ενσ. Λογισμικό / Παιχνίδια : CD Player + VMU manager
Χειριστήρια: 8-way d-pad, analog stick, 4 buttons + 2x analog buttons + Start
Επεξεργαστής : 128 bit Hitachi SuperH-4 RISC
Ταχύτητα:  200 MHz
Συνεπεξεργαστής :  VideoLogic PowerVR2 CLX2 GPU, 32 bit ARM7 RISC @ 45 MHz, Yamaha AICA sound processor @ 22.5 MHz
RAM : 16 MB main, 2 MB sound, 512 KB Flash
VRAM 8 MB
ROM : 2 MB
Λειτουργία Γραφικών : Άγνωστο
Χρώματα : Παλέτα 16.7 εκατομμυρίων χρωμάτων
Ήχος :  64 channel PCM
Ι/Ο ports : 1 σειριακή θύρα, μια αποσπώμενη θύρα μόντεμ και μια αποσπώμενη θύρα LAN, καθώς και τις 4 θύρες για τα controllers
Media : GD-ROM (μορφή δίσκου ιδιοκτησίας παρόμοια με CD-ROM, που αναπτύχθηκε από την Sega & Yamaha)
Αριθ. Παιχνιδιών: 636 +?
Τροφοδοτικό : Ενσωματωμένη τροφοδοσία

Το συγκεκριμένο μηχάνημα ΔΕΝ υπάρχει στη συλλογή μας.
Αν έχετε κάποιο και θέλετε να διασωθεί, επικοινωνήστε μαζί μας κάνοντας κλικ >>εδώ<<
Σας άρεσε??? Διαδώστε το!!!

Αφήστε μια απάντηση

Name*
Email*
Url
Το μήνυμά σας*

Μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε HTML tags και τα χαρακτηριστικά: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>