FAMICOMScorpioGr

Το Famicom, μία κονσόλα που χρησιμοποιούσε cartridges, ήταν σχεδιασμένο ως παιχνίδι, κάτι που τονιζόταν στο κοκκινόλευκο σχεδιασμό του. Την πρώτη χρονιά κυκλοφορίας του στην Ιαπωνία, με μόλις 3 τίτλους, πλην ήδη πασίγνωστους (Donkey Kong, Donkey Kong Jr. και Popeye) οι πωλήσεις του δεν απογειώθηκαν, καθώς αντιμετώπιζε τεχνικά προβλήματα που οφείλονταν σε προβληματικό κύκλωμα στην μητρική πλακέτα της παιχνιδομηχανής.

Μετά την αλλαγή της mainboard και την ανάκληση των προβληματικών συσκευών, κάτι που κόστισε μερικά εκατομμύρια στην Nintendo, η εμπορική επιτυχία ήρθε ταχύτατα. Έως το τέλος του 1984 και πριν περάσει σε ΗΠΑ και Ευρώπη, το Famicom μόνο στην Ιαπωνία σημειώνει 2,5 εκατ. πωλήσεις, εκτοπίζοντας το ανταγωνιστικό SG-1000 της Sega. Η επιτυχία οφείλεται εν μέρει στους διάσημους τίτλους της Nintendo, αλλά και στην ανωτερότητα του hardware. Το Famicom κάνει εξαιρετική διαχείριση στα sprites και διαθέτει ομαλότατο scrolling. Συστατικά επιτυχίας, για τα δεδομένα της εποχής εκείνης.


ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Όνομα : Famicom
Κατασκευαστής : Nintendo
Τύπος : Κονσόλα
Χώρα : Japan
Έτος Κατασκευής: 1983
Ενσ. Λογισμικό / Παιχνίδια : Κανένα
Επεξεργαστής : Ricoh 2A03 (βασισμένος στον MOS 6502)
Ταχύτητα: 1,79 MHz
RAM : 2KB
VRAM : 2KB
ROM : 256bytes Sprite RAM / 28bytes Palette RAM
Λειτουργία Γραφικών : 256×240 pixels
Χρώματα : 25 χρώματα από παλέτα 53 χρωμάτων
Ήχος : μονοφωνικός, 3 κανάλια ήχου, 1 θορύβου (και FM Synth μόνο στην ιαπωνική αγορά)
Τροφοδοτικό : Εξωτερική τροφοδοσία

Το συγκεκριμένο μηχάνημα ΔΕΝ υπάρχει στη συλλογή μας.
Αν έχετε κάποιο και θέλετε να διασωθεί, επικοινωνήστε μαζί μας κάνοντας κλικ >>εδώ<<
Σας άρεσε??? Διαδώστε το!!!

Αφήστε μια απάντηση

Name*
Email*
Url
Το μήνυμά σας*

Μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε HTML tags και τα χαρακτηριστικά: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>